Coronaen letter

Høreapparater i kø til minigolf.

Vi har fået tilladelse til at mødes igen og i skrivende stund er det et stykke tid siden vi har haft nye smittede på øen. Det betyder at lokalafdelingen springer ind i aktivitetsplanens 6. event, som det vidst kaldes nu om dage.

Så d. 22. august kører vi med bus fra biblioteket i Rønne til BornPark minigolf. Med lidt held bliver det en gentagelse af sidste års festlige tur. Der er de 18, i nogle tilfælde, særdeles udfordrende huller, fulgt af en tår kaffe og kage til. Og efter som det er første møde siden februar skal der nok være et og andet at snakke om. (se mere under året aktivitetsplaner)

Sammenkomster er stadig med restriktioner, men vi skulle ikke blive så mange at det bliver et problem. Jokeren er at vi har mange turister og der ikke er garanti for at situationen ikke pludselig vender.

Hjemmesiden

Velkommen på Høreforeningens Bornholmsafdelings hjemmeside. Vi er den spæde opstart, så der er mange ting der står i kø for at komme på. Men ting tager tid, så tålmod er en dyd i nok vil få brug for nogen tid endnu.

Her og nu skal vi lige have de vigtige ting på plads. Sådan noget som hvem der driver værket, forbindelsen til hovedforeningen for ikke at tale om hvordan man bliver medlem.

Med tiden bliver der nok også plads til informationer om høretab, tinnitus og meniére. For ikke at tale om rådgivning, både om høreaparater og andet udstyr der hjælper os til at forstå hinanden bedre. Hjælpemidler og metoder til at dæmpe generne af tinnitus ved vi også en del om og råd om meniére fås også...

Der er mange ting at få styr på. Så tålmod! - Det skal nok komme, efterhånden som jeg har tiden og får samlet oplysnigerne.

Hvis det ikke findes endnu, så skulle det være muligt at finde det på hovedforenigens side. Den hedder: www.hoereforeningen.dk