• Årsmøde.

Lørdag. d. 18 september kl. 14 i Sagahusets glassal.
    Høreforeningen inviterer til udsat årsmøde. Husk at beslutningsforslag skal være Helene i hænde 8 dage før mødet.
    Mødet sluttes med kaffebord.
    Der er teleslynge og skrivetolke. Det er vigtigt for os at alle har de bedste muligheder for at følge med.
    Tilmelding senest 8. september til Helene 30 429 379 eller Wanda 31 150 317

• Morten Top.

Her er der lagt op til at lære noget at mere om øens sommerfugle og natsværmere. Vi har næppe nogen der ved mere om emnet end Morten. Uddannet skolelærer, kendt fra tv2's program, Ekko og forfatter til flere artikler og bøger om insekter.

Igen ser det ud til at det må blive næste år. Corona kan vel ikke blive ved?

• Bustur

Ud i det blå med sekretærens Bornholmerhistorier må også vente på bedre tider

• Grønlands skrøner

Lillians fortælling om Jørn Riel og hans Grønlands skrøner d. 8. maj kl. 14 i Sagahusets glassal, hænger også i en lidt tynd tråd. Men prøv alligevel at melde til, måske får vi lov i sidste øjeblik.
    Tilmelding senest 1. maj. til Helene 30 429 379 eller Wanda 31 150 317

• Bustur

Ekstra bustur ud i det blå køres d. 12. august med afgang fra Centralbiblioteket kl. 13.
    Med opsamling i Aakirkeby og Nexø.
    Høreforeningen har afsat midler til kickstart af medlemslivet. Så ingen betaling på denne tur.
    Tilmelding senest 5. august. til Helene 30 429 379 eller Wanda 31 150 317

• Livet i Sydafrika.

Lørdag d. 28 august får vi besøg af Helene Rask Grøn i Sagahuset glassal kl. 14.
    Emnet er oplevelser som fulgte med bistands arbejde med miljø og energi i Sydafrika.
    Teleslynge og skrivetolke er på plads og der sluttes af med kaffe og kage.
    Deltagelse 20,-
    Tilmelding senest 20. august. til Helene 30 429 379 eller Wanda 31 150 317