Julefrokosten!

Julefrokosten løber af stabelen søndag d. 25. november kl. 13.00 i Sagahusets glassal. Også i år er der god julemad og socialt samvær, for ikke at nævne bod med Lisbeths julenørklerier og amerikansk lotteri med fine sponsorgaver.

Hjælpemidlerne ud i kommunikation, som teleslynge og skrivetolke er også på plads.

Pris 50,-

Tilmelding til Helene på 56 950 691 eller Wanda på 31 150 317 senest 15. november.

• Svimmelhed

Efterårets store åbne oplysningsevent bliver et gratisforedrag om Meniére og øresten. Mads Klokker er gæsten.

• Hjælp til at høre bedre

Lørdag d. 13. oktober kl. 14.00 i Sagahusets glassal.
    Har Høreforeningen besøg af Alex Burgedahl fra Bornholms Høreteknik. Han ved alt hvad der er værd at vide om teleslynger, vibrations vækkeure, telefonforstærker og hvad der ellers findes af hjælpemidler til lette tilværelsen for hørehæmmet.

• Bornholms Automobil Museum

• Dirch Passer foredrag

Lørsdag d. 8. september kl. 14.00
    Inviterer Høreforeningen til foredrag om Dirch liv og levned med en Bornholms bedste foredragholdere, Lillian Hjort-West.

• Kofoeds Natur

Lørdag d. 7. april kl. 14.00 i Sagahusets glassal.
    Vi kender alle naturvejleder Jens Kofoed fra regional tv, hvor han øser ud af sin store viden om Bornholms natur og fugleliv.

• Gudstjeneste

Søndag d. 27. maj kl. 10.30 i Aakirke.

• Årsmøde

Høreforeningen Bornholm afholder årsmøde lørdag d. 10. februar kl. 14:00 i Sagahusets glas sal.
    Vi håber på godt fremmøde og konstruktiv debat. Der vil som vanligt være både teleslynge og skrivetolke, og mødet sluttes af med brød, kaffe og te.
    Tilmelding senest 5. februar til Helene 56 950 691 eller Wanda 31 150 317

• Bornholmer Børsten / Nisse & trolde kompagniet

Årets første tur går til Bornholmer børsten onsdag d. 14 marts kl. 14.00. Her holder man et godt gammelt håndværk i hævd og bruger naturens materialer. Der laves desuden nisser og trolde.
    Der er bus fra Bornholms Bibliotek kl. 13.15
    Pris for Bus 20,- og for kaffe og kage 20,-