Medlems oplysning.

Årsmødet gennemføres d 18. september.

Danmark er åben igen. Sådan da, for de sidste restriktioner og smitte med nye varianter af Corona spøger stadig. Men efter næsten et år uden, har Høreforeningens bornholmske bestyrelse været samlet igen. Og det ser ud til at resten af året kan køre som planlagt.

Årsmødet har fået en ny dag for afvikling. Vi samler op lørdag d. 18. september. Foredraget: Livet i Sydafrika d. 28. august kan gennemføres. Og da vi ikke har set hinanden siden minigolf, sidste sommer, blev bestyrelsen enige om at køre en ekstra bustur allerede d. 12. august. For at ryste medlemmerne sammen. Planen var egentlig at se den ny sti/gangbro i gennem Ekkodalen. Men Ekkodalshuset er så over bebyrdet at vi får Bolsterbjerg som mål. Der er afsat ekstra midler til at genstarte foreningslivet, så planen er at turen gennemføres gratis.

Kirke er et af de områder der af uransagelige årsager stadig er ramt af restrktive regler. Og høreudstjeneste afventer stadig forløsningen. Meldingen er at man ikke forhaster sig og nok desværre står over igen i år.